قبل خواب


♥دوست دارم بهترین همسر دنیا...!♥

نگاره: ‏لطفا برای دیدن روزانه عکسهای عاشقانه پیج رو لایک کنید...


دیر گاھی است در این تنھایی
رنگ خاموشی در طرح لب است
بانگی از دور مرا می خواند
لیک پاھایم در قیر شب است
رخنه ای نیست در این تاریکی
در و دیوار بھم پیوسته
سایه ای لغزد اگر روی زمین
نقش وھمی است ز بندی رسته
نفس آدم ھا
سر بسر افسرده است
روزگاری است در این گوشه پژمرده ھوا
ھر نشاطی مرده است
دست جادویی شب
در به روی من و غم می بندد
می کنم ھر چه تلاش
او به من می خندد
نقش ھایی که کشیدم در روز
شب ز راه آمد و با دود اندود
طرح ھایی که فکندم در شب
روز پیدا شد و با پنبه زدود
دیر گاھی است که چون من ھمه را
رنگ خاموشی در طرح لب است
جنبشی نیست در این خاموشی
دست ھا ، پاھا در قیر شب است‏

آخرین فردی که درست قبل از خواب در موردش فکر میکنید،

 

کسی است که ♥“قلب”♥ شما به او تعلق دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : جملات عشقولانه, جملات عاشقانه زیبا, جملات زیبای عاشقانه, جدیدترین جملات عاشقانه, زیباترین جملات عاشقانه, ♥عاشقانه های ♀من♀ و ♂تو♂♥, عاشقانه های من و تو,
یک شنبه 10 آذر 1392 11:12 |- ♀محدثه♀ -|


داغ کن - کلوب دات کام
ϰ-†нêmê§